Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Autoprezentacja

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: EM0-DI>A
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Autoprezentacja
Jednostka: Katedra Nauk Humanistycznych i Społecznych
Grupy: Przedmioty 3 sem. - elektromobilność, st. I-go stopnia (inż.)
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Pełny opis:

Należy do grupy modułów wybieralnych w semestrze trzecim

Treści kształcenia

- Istota autoprezentacji. Autoprezentacja a manipulacja.

- Przygotowanie do profesjonalnej autoprezentacji.

- Komunikacja werbalna a autoprezentacja.

- Zasady komunikacji niewerbalnej w praktyce.

- Wystąpienia publiczne.

- Autoprezentacja w sieci.

- Kreowanie własnego wizerunku w rozmowie kwalifikacyjnej.

Literatura:

Literatura wykorzystywana podczas zajęć wykładowych

Trzeciak S. - Wizerunek publiczny w internecie: kim jesteś w sieci? - Wydawnictwo Helion, Gliwice . - 2015

Stępowski R. - Personal branding: praktyczny poziom marki osobistej - Wydawnictwo Roster, Rawa Mazowiecka. - 2017

Literatura do samodzielnego studiowania

Cialdini, R. - Wywieranie wpływu na ludzi - Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. - 2016

Publikacje naukowe

I. Wojciechowska - Wykorzysztanie mediów społecznościowych w zarządzaniu komunikacją z otoczeniem przez szkoły wyższe w Polsce - OFICYNA WYDAWNICZA POLITECHNIKI RZESZOWSKIEJ. - 2023

R. Nowacki; I. Wojciechowska; B. Zatwarnicka-Madura - Influencer Marketing as a Tool in Modern Communication—Possibilities of Use in Green Energy Promotion amongst Poland’s Generation Z - . - 2022

I. Wojciechowska - Market approach to educational services in Polish higher education - . - 2019

I. Wojciechowska - Social media as the important means of communication of universities with their surroundings - Nemoros s.r.o. - 2019

Efekty uczenia się:

Student, który zaliczył modułFormy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształceniaSposoby weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia
Ma wiedzę na temat podstawowych zasad autoprezentacji oraz strategii personal brandingu.wykład interaktywny, dyskusja dydaktyczna, ćwiczenia problemoweobserwacja wykonawstwa
Potrafi dobrać i wykorzystać najskuteczniejsze narzędzia autoprezentacji i kreowania własnej marki osobistej.dyskusja dydaktyczna, studium przypadku, wykład problemowy, ćwiczenia problemoweprezentacja projektu, obserwacja wykonawstwa
Ma świadomość konsekwencji obecności w sieci oraz jej wpływu na budowanie marki osobistej.dyskusja dydaktyczna, studium przypadku, wykład interaktywny, wykład problemowy obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-01-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Adam Kruk
Prowadzący grup: Adam Kruk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza.
al. Powstańców Warszawy 12
35-959 Rzeszów
tel: +48 17 865 11 00 https://prz.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-73df31343 (2025-04-29)