na ocenę 3 | na ocenę 4 | na ocenę 5 |
Ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu studiowanego kierunku studiów. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 3, ale również wykorzystuje tę wiedzę w wysokim stopniu w pracy magisterskiej. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 4, ale również wykorzystuje tę wiedzę w bardzo wysokim stopniu w pracy magisterskiej. |
Ma podbudowaną teoretycznie szczegółową wiedzę związaną z wybranymi zagadnieniami z zakresu studiowanego kierunku studiów. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 3, ale również wykorzystuje tę wiedzę w wysokim stopniu w projekcie magisterskim. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 4, ale również wykorzystuje tę wiedzę w bardzo wysokim stopniu w projekcie magisterskim. |
Ma wiedzę o trendach rozwojowych i najistotniejszych nowych osiągnięciach z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów i pokrewnych dyscyplin naukowych. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 3, ale również wykonał projekt magisterski w wysokim stopniu zgodny z trendami rozwojowymi, istotnymi nowymi osiągnięciami z zakresu nauki i dyscyplin naukowych związanych z projektowaniem architektoniczno- urbanistycznym. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 4, ale również wykonał projekt magisterski w wysokim stopniu zgodny z trendami rozwojowymi, istotnymi nowymi osiągnięciami z zakresu nauki i dyscyplin naukowych związanych z projektowaniem architektoniczno- urbanistycznym. |
Zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu złożonych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 3, ale również wykorzystał w wysokim stopniu w pracy magisterskiej metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu złożonych zadań inżynierskich z zakresu projektowania architektoniczno- budowlanego. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 4, ale również wykorzystał w bardzo wysokim stopniu w pracy magisterskiej metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu złożonych zadań inżynierskich z zakresu projektowania architektoniczno- budowlanego. |
Potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 3, ale również przygotuje i przedstawi prezentację ustną pracy magisterskiej w języku polskim i języku obcym na poziomie dobrym. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 4, ale również przygotuje i przedstawi prezentację ustną pracy magisterskiej w języku polskim i języku obcym na poziomie bardzo dobrym. |
Potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 3, ale również wykona na dobrym poziomie analizy sposobu funkcjonowania i oceni - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usług w odniesieniu do własnego projektu magisterskiego. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 4, ale również wykona na bardzo dobrym poziomie analizy sposobu funkcjonowania i oceni - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usług w odniesieniu do własnego projektu magisterskiego. |
Potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 3, ale również wykona na dobrym poziomie identyfikację i sformułuje specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla własnego projektu magisterskiego w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 4, ale również wykona na bardzo dobrym poziomie identyfikację i sformułuje specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla własnego projektu magisterskiego w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne. |
Potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi. Potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 3, ale również dobrze oceni i zastosuje do pracy magisterskiej metody i narzędzia służące do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla własnej pracy magisterskiej, w tym dostrzeże ograniczenia tych metod i narzędzi. Rozwiąże w dobry sposób złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla własnego projektu magisterskiego, w tym zadania nietypowe. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 4, ale również bardzo dobrze oceni i zastosuje do pracy magisterskiej metody i narzędzia służące do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla własnej pracy magisterskiej, w tym dostrzeże ograniczenia tych metod i narzędzi. Rozwiąże w bardzo dobry sposób złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla własnego projektu magisterskiego, w tym zadania nietypowe. |
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny i przedsiębiorczy. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 3, ale również efektem końcowym będzie autorski magisterski projekt architektoniczno- urbanistyczny wykonany w sposób kreatywny i zgodny z przepisami prawa budowlanego. | nie tylko osiągnął poziom wiedzy i umiejętności wymagany na ocenę 4, ale również efektem końcowym będzie autorski magisterski projekt architektoniczno- urbanistyczny wykonany w sposób wysoko kreatywny i nowatorski, zgodny z przepisami prawa budowlanego. |