Targi i wystawy gospodarcze
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | ZZ/4-DU/07>TiWG | |||||||||||||||||||||
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) | |||||||||||||||||||||
Nazwa przedmiotu: | Targi i wystawy gospodarcze | |||||||||||||||||||||
Jednostka: | Zakład Marketingu | |||||||||||||||||||||
Grupy: |
Przedmioty 4 sem. - zarządzanie-prof. menedżer,st. II-go stopnia |
|||||||||||||||||||||
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
2.00
(zmienne w czasie)
|
|||||||||||||||||||||
Język prowadzenia: | polski | |||||||||||||||||||||
Pełny opis: |
Moduł kształcenia obejmuje istotę współczesnych targów oraz techniki marketingu wystawienniczego, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności marketingowej podejmowanej przez polskie podmioty rynkowe Treści kształcenia - Ogólne pojęcie targów i wystaw, ich typologia oraz funkcje - Targi krajowe oraz zagraniczne w ujęciu historycznym - Targi i wystawy gospodarcze w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa - Zarządzanie udziałem w targach. Planowanie udziału w targach - Kryteria wyboru imprezy targowej oraz określenie celów uczestnictwa - Konstruowanie budżetu uczestnictwa w targach - Organizowanie przestrzeni wystawienniczej oraz projektowanie stoiska - Dobór i szkolenie personelu - Przygotowanie materiałów promocyjnych - Praca stoiska podczas targów - Ocena skuteczności oraz podtrzymywanie kontaktów po targach - Błędy popełniane przez wystawców w ramach aranżacji stoiska oraz obsługi zwiedzających - Polskie oraz zagraniczne instytucje targowe - Charakterystyka lokalnych imprez targowych - Targi a Internet i „nowe media” - Zaliczenie przedmiotu |
|||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura wykorzystywana podczas zajęć wykładowych M. Gębarowski - Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej - , Wyd. Regan Press, Gdańsk . - 2010 B. Siskind - Marketing wystawienniczy - Wyd. Wolters Kluwer Polska, Kraków . - 2006 D. Kreuter - Targowe techniki sprzedaży. Pięć kroków do pozyskania nowych klientów podczas targów - Wyd. Akademia sukcesu – HDT Consulting, Warsz. - 2004 H. Mruk, A. Kuca - Marketing targowy. Vademcum wystawcy - Wyd. Polska Korporacja Targowa, Poznań . - 2006 |
|||||||||||||||||||||
Efekty uczenia się: |
|
|||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
|
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-25 - 2019-06-24 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Lucyna Witek | |
Prowadzący grup: | Ewelina Nycz, Lucyna Witek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-29 - 2020-06-24 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Lucyna Witek | |
Prowadzący grup: | Ewelina Nycz, Lucyna Witek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-27 - 2021-06-23 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Lucyna Witek | |
Prowadzący grup: | Joanna Wiażewicz, Lucyna Witek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-26 - 2022-06-21 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Lucyna Witek | |
Prowadzący grup: | Joanna Wiażewicz, Lucyna Witek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-25 - 2023-06-21 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Lucyna Witek | |
Prowadzący grup: | Joanna Wiażewicz, Lucyna Witek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-06-21 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Joanna Wiażewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza.